خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

دریافت ۴۶ طرح پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۶۸

مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از دریافت ۴۶ طرح پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه این مرکز در دو حوزه آموزش و پژوهش‌ها فعالیت می‌کند، اظهار کرد: بخش آموزش مجری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی های سازمان استخدامی کل کشور است.

علیرضا محمدی با بیان اینکه در حوزه پژوهش یکی از اقدامات اختصاص یک درصد بودجه پژوهشی استان به دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در سال گذشته ۶۸ عنوان طرح پژوهشی از ۱۳ دستگاه دریافت که از ین تعداد ۳۲ طرح با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تصویب شد.

محمدی با بیان اینکه موضوع و محور پژوهش‌های امسال جهش تولید و اثرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کرونا در استان گیلان است، تصریح کرد: بانک اطلاعاتی از افرادی که توانایی داوران طرح‌های پژوهشی را دارند در استان گیلان تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز ۴۶ عنوان پژوهشی از ۱۶ دستگاه اجرایی استان نهایی شده است، افزود: مهلت دریافت پژوهش‌ها تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است.

محمدی به تهیه یک بانک پژوهشی از پژوهش‌های انجام شده در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: در حوزه آموزش نیز در سال گذشته ۳۰۳ دوره آموزشی با مجموع آموزش برای هشت هزار و ۱۱۳ نفر انجام شد.

وی با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت برای برگزاری دوره‌های آموزشی، گفت: تاکنون ۵۱ دوره آموزشی برای هزار و ۳۱۹ نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز