خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

توزیع کتاب‌های درسی مدارس گیلان از امروز

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۷۹

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گیلان گفت: کتاب‌های درسی از امروز در مدارس گیلان توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گیلان با اعلام این خبر گفت: توزیع کتاب های همه پایه‌های تحصیلی در مدارس استان از امروز آغاز شد و تا پایان هفته ادامه دارد.

علی حسین زاده افزود : به علت تازه اعلام شدن نتایج مدارس تیزهوشان و همچنین سنجش نشدن تعدادی از دانش آموزان کلاس اولی ، سامانه خرید کتاب‌های درسی همچنان باز است و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای دانش آموزانی که موفق به خرید نشده اند ، همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد : افرادی که به علت تکرار پایه ، تغییر رشته یا تغییر محل سکونت نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند نیز می‌توانند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR  ثبت سفارش خود اصلاح کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد : مدارس موظفند کتاب‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گونه‌ای توزیع کنند که از تراکم دانش آموزان در مدارس جلوگیری شود.

امسال بیش از 15 میلیون دانش آموز در مدارس کشور تحصیل می کنند و حدود 140 میلیون جلد کتاب درسی برای این دانش آموزان چاپ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز