خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی، ورزشی و گردشگری در آستانه‌اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۵۵

همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی، ورزشی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در شهرستان آستانه‌اشرفیه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، همزمان با هفته دولت با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان پروژه‌های کشاورزی، عمرانی، ورزشی و گردشگری در شهرستان آستانه‌اشرفیه افتتاح شد.

پروژه های عمران شهری شامل ساخت یادمان مزار شهدای گمنام در پارک ساحلی، بلوار آیت‌الله امینیان، احداث فاز سوم بوستان حشمت، احداث بوستان شهدای ورزشکار و پارک بازی کودک مجموعاً با اعتبار چهار میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، پروژه‌های ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان بندر کیاشهر، مینی چمن پرکاپشت و مینی چمن کیسوم با مجموع هزینه چهار میلیارد و 900 میلیون تومان و دو واحد اقامتگاه بوم گردی در روستاهای لسکوکلایه و دستک و آسفالت راه روستایی در مجموع با سرمایه گذاری دو میلیارد و 200 میلیون تومان از جمله طرح‌هایی بود که توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به مرحله بهره‌برداری رسید.

در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد؛ این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز