خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های تولیدی، عمرانی، صنعتی و گردشگری در شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۸۵۲

پروژه‌های تولیدی، عمرانی، صنعتی و گردشگری با اعتبار 95 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در شهرستان تالش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از تالش، همزمان با هفته دولت با حضور محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان پروژه‌های تولیدی، عمرانی، صنعتی و گردشگری در شهرستان تالش افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل کارخانه آرد مزرعه زرین در شهرک صنعتی کشلی با هزینه 70 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 45 نفر در فاز نخست، سردخانه موادغذایی، میوه و مرکبات با هزینه 14 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 15 نفر، پروژه‌های توزیع برق شهرستان به صورت همزمان اعم از نصب ترانس، احداث شبکه‌های توزیع و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار با اعتبار شش میلیارد تومان و چهار  طرح گردشگری به صورت تجمیعی در روستای گیسوم شهرستان تالش با مجموع سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومان بود که توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان مورد بهره‌برداری قرار گفت.
 
در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد؛ این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.
 
از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز