خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد:

پیشرفت فیزیکی 56 درصدی سدلاستیکی تولم شهر صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۴۰

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در دیدار با نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد لاستیکی تولم شهر با 56 درصد پیشرفت فیزیکی قابلیت بهره برداری تا پایان سال 1399 را دارد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان بیان کرد: سد لاستیکی تولم شهر با هدف توسعه و بهبود آبیاری حدود 840 هکتار از اراضی شالیزاری منطقه و ذخیره‌سازی آب، تنظیم جریان و افزایش سطح تراز آب در رودخانه، ایجاد حوضچه مکش مناسب جهت پمپاژ و بهره‌برداری توریستی و تفریحی در حال احداث است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان افزود: یکی از برنامه های مهم این شرکت در شهرستان صومعه سرا، لایروبی رودخانه های منتهی به تالاب انزلی است.

سدلاستیکی تولم شهر بر روی رودخانه شاخزر با حجم مخزن 110 هزار متر مکعب و حجم تنظیمی سالیانه 9/3 میلیون مترمکعب در تولم شهر صومعه سرا در حال ساخت است.

در این دیدار سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه‌ای گیلان در تأمین آب کشاورزی در فصل آبیاری و زراعی جاری و لایروبی رودخانه انجام شده در صومعه سرا به بررسی درخواست های متقاضیان شهرستان صومعه سرا پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز