خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

واگذاری ۳۵۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۰۰

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به واگذاری ۳۵۰ واحد مسکن مددجویی در این استان همزمان با هفته دولت، گفت: از این تعداد ۲۸۵ واحد روستایی و مابقی شهری است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت، گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان با میانگین ۵۰ مترمربع زیربنا در قالب طرح‌های جاری امداد در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان آماده و همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی، ۲۸۵ واحد روستایی و ۶۵ واحد شهری است، افزود: بیش از ۲۴ میلیارد تومان برای ساخت این واحدهای هزینه شده است.

اهرابی با اشاره به پرداخت حدود ۴۲ میلیارد تومان وام اشتغال و خودکفایی طی سال جاری، گفت: همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری طرح‌های اشتغال در سراسر استان خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با همکاری و بهره مندی از ظرفیت و امکانات سازمان‌ها و نهادهای دیگر، توزیع سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت آغاز شده است که در هفته دولت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز