خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

توسعه ۴ پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۱۴۷

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: چهار پروژه بیمارستان 64 تختخوابی لنگرود، ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی، درمانگاه جدید آستانه اشرفیه و بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، در مراحل ساخت و توسعه هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین شهدی نژاد اظهار داشت: هم اکنون ساختمان جدید مرکز درمانی آستانه اشرفیه که مشترک با شعبه تامین اجتماعی این شهرستان است، در چهار طبقه و بازیربنای ۳۶۴۰ متر مربع به اتمام رسیده است.

وی افزود: در آزمون استخدامی سال قبل، نیروهای مورد نیاز این مرکز هم جذب و مرکز در حال تجهیز است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود را نزدیک به ۵۰ درصد عنوان کرد و بیان داشت: زمین ۲ هکتاری این بنا توسط خیر لنگرودی اهدا شده و حدود ۱۴۰۰۰ مترمربع زیربنا برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

 شهدی نژاد با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی در هفته دولت سال ۹۶ شروع شد، افزود: ساختمان جدید این پلی کلینیک تخصصی در دو طبقه، با زیر بنای ۲۴۵۰ متر مربع در سال جاری به پایان رسیده و تلاش می شود تا به زودی کار تجهیز آن برای انتقال از ساختمان قدیمی به ساختمان جدید انجام گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان یکی از پروژه های مهم برای مردم استان گیلان را ساخت مرکز جراحی قلب در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بیان کرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده مرکز جراحی قلب در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شامل یک بخش آنژیوگرافی، ۳ اتاق عمل جراحی قلب، ۱۰تخت ویژه آی سی یو جراحی قلب و ۱۶ تخت بستری جمعا به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی همچنین به طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح، فضاهای عمومی و اختصاصی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) به بالاترین سطح در بین بیمارستان‌های مشابه رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز