خبرگزاری کار ایران

با همراهی شهردار رشت صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان از پروژه احداث زباله سوز

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۲۴

شهردار رشت همراه با محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان از پروژه احداث زباله سوز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان در بازدید از پروژه زباله سوز این شهر گفت: ما وظیفه داریم از صفر تا صد این پروژه شامل بخش های مطالعات، تملک، سهم آورده، دستگاه مجری، بهره برداری و ... را مورد نظارت و بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح باید قوانین و مقررات رعایت شوند، افزود: با توجه به اینکه این پروژه مصوبه دولت تلقی می‌شود، می بایست مقررات مالی مربوط به آن، نحوه تأمین مالی؛ پرداخت ها در این مجموعه رعایت شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان با بیان اینکه دیوان محاسبات به لحاظ نوع و ساختار با سازمان های دیگر متفاوت است، گفت: دیوان محاسبات دستگاه مورد نظر را برای انجام وظایف مورد تشویق قرار نمی دهد و چنانچه پس از بررسی ها دستگاه مورد نظر به دادسرا معرفی نشود بدین معناست که عملکرد آن مورد تایید است.

وی در ادامه با بیان اینکه این پروژه در اولویت بررسی های دیوان محاسبات قرار دارد و به طور مستمر از این پروژه بازدید و مستندات آن را مورد بررسی و کنترل قرار خواهد داد، افزود: ان شاالله این پروژه در زمانبندی مناسب به بهره برداری برسد تا بخش عظیمی از از مشکلات منطقه و استان مرتفع شود.

محمد رضا کردلو خاطر نشان کرد: بررسی قسمت های جنبی این پروژه همچون موضوع مدیریت پس از بهره‌برداری و پروژه های جانبی شامل حوضچه آرامش، فیلترینگ و... نیز در برنامه های کاری دیوان محاسبات است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل بقیه قطعات و بخش های این پروژه و اقداماتی که در شهرداری در بخش‌های مالی و فنی و همچنین در مجموعه وزارت کشور انجام می‌شود، این مجموعه هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا شرمنده مردم این منطقه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز