خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در امور سازندگی

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۶۴

فرماندار رشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت بالای بسیج در امور سازندگی، گفت: اگر از ظرفیت بسیجیان به صورت بهینه استفاده کنیم یقیناً بالاترین بهره را از تلاش آنان در جهت سازندگی و ارتقای میهن اسلامی‌مان خواهیم برد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا با حکومت جمهوری اداره می شوند، افزود: اما تعداد حکومت های جمهوری اسلامی در دنیا کمتر از انگشتان یک دست است و تنها حکومت جمهوری اسلامی که در راس آن رهبری شایسته و فقیه جامع الشرایط قرار دارد،کشور ایران است که این ویژگی آن را متمایز از سایر کشورهای دنیا کرده است.

مقام عالی دولت در مرکز استان، انقلاب اسلامی را برخاسته از بطن جامعه و ناشی از حضور فعالانه آحاد مردم  عنوان کرد و ادامه داد: همه آحاد جامعه به صورتی متحد و یکپارچه در شکل گیری این انقلاب نقش داشتند و اتفاقاتی مانند وقوع جنگ، برگزاری انتخابات و راهپیمایی ها، تنها با حضور خودجوش تعداد زیادی از مردم بود که دارای اثرگذاری و ماندگاری همیشگی شد.

وی با بیان اینکه بسیج نهادی کاملا مردمی و دارای طیف گسترده سِنی، شغلی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت بسیجیان به صورت بهینه استفاده کنیم یقیناً بالاترین بهره را از تلاش آنان در جهت سازندگی و ارتقای میهن اسلامی مان خواهیم برد و برکات و آثار مثبت تمامی تعامل‌ها و عملکردهای این عزیزان، به سوی مردم باز می گردد.

 فتح اللهی با تاکید بر لزوم پیگیری و تسریع در تکمیل پروژه های فرهنگی ورزشی سپاه، گفت:در همین راستا سعی شده است اعتبارات خوبی در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام سپاه از طریق کمیته برنامه ریزی سپاه شهرستان اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر دستورالعمل دولت محترم مبنی بر واگذاری پروژه های عام المنفعه به بسیج سازندگی، افزود: بسیج و سپاه از نهادهایی هستند که در ازای انجام اموری این چنینی به دنبال سود و عواید مالی نیستند و هدف آنان تنها کسب رضایت مردم و پیشبرد امور به بهترین نحو است.

وی با تقدیر از زحمات سرهنگ اصحابی و تبریک انتصاب سرهنگ قاسمی، گفت: هر مسئولی باید در بدو خدمت خویش خدمتگزاری و جلب رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد، به خصوص در این برهه از زمان که مشکلات موجود، متفاوت‌تر و خاص‌تر از هر زمان دیگری است، باید با تلاش مضاعف و هم افزایی، رضایتمندی مردم را فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز