خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

2 گیلانی برگزیده جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی» شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۷۱

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: دو گیلانی در میان بیش از ۴۷ هزار اثر ارسال شده به جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی» عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیایی با اشاره به اعلام آثار برگزیده ششمین جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی»، اظهار کرد: «ترنم فتحی‌نیا» ۸ ساله و «زینب دقیقی» ۷ ساله دو گیلانی هستند که در عنوان برگزیده این جشنواره را در میان ۴۷ هزار و ۸۸۰ اثر ارسال شده به این جشنواره به خود اختصاص دادند.

وی افزود: ترنم فتحی‌نیا و زینب دقیقی به ترتیب با خلق آثاری تحت عنوان «زمینی که من دوست دارم» و «کودک، صلح، طبیعت» در میان ۲۵ برگزیده این رقابت جای گرفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه فراخوان مسابقه نقاشی «صلح و دوستی» گذشته و با موضوع محوری «صلح و دوستی» منتشر شد، گفت: آموزش فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه با موضوع همیاری، نوع دوستی و کمک و نهادینه‌سازی این فرهنگ در میان نسل کودک و نونهال با بهره‌گیری از هنر نقاشی، در اولویت دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعیت هلال احمر قرار داشت.

وی ادامه داد: این حرکت هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با استقبال مخاطبان ۴ تا ۱۲ سال همراه بود و گروه داوری استانی پس از بررسی آثار ارسالی، ۷ اثر برتر را به دبیرخانه این مسابقه در استان سمنان ارسال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز