خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا خبر داد:

اعتبار تکمیل ۸۲ طرح عمرانی آستارا تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۰۴

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از تصویب ۱۵۳ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل ۸۲ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، کامبیز لقمانی مقدم در جلسه کمیته برنامه ریزی در فرمانداری آستارا گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است و اعتبارات دولتی با لحاظ شاخص جمعیت تصویب می شود.

وی اظهار کرد: اولویت با تکمیل طرح های نیمه تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی با پرداختن به ابعاد مختلف طرح ها، جذب اعتبارات مصوب را پیگیری و از توان و ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبارات ملی استفاده کنند.

لقمانی مقدم گفت: آستارا به سبب موقعیت مرزی و گردشگری، نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و کشوری است و باید با توجه به کمبود منابع مالی، برنامه ریزی لازم و مدیریت جهادی مد نظر مسئولان باشد.

معاون فرماندار آستارا از مدیران این شهرستان خواست طرح های مهم نظیر تکمیل راه های روستایی و آب شرب را پیگیری و از ظرفیت بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در عمران و آبادانی استفاده کنند.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: برای تکمیل استخر شنا ۲۰ میلیارد ریال و برای تامین روشنایی مجموعه ورزشی وحدت ۳۰ میلیارد ریال نیاز است و تامین این اعتبار را در سطح استانی و ملی پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز