خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

مدیریت بهینه کاهش قطعی برق در مواقع بحران

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۱۶۴

فرماندار شهرستان رشت گفت: اجرای پروژه نصب کابل خود نگهدار و تقویت شبکه در مناطق شهر رشت، اقدامی ارزشمند به ویژه جهت پیشگیری از قطع برق در مواقع بحران است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی به اتفاق محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان، از روند اجرای پروژه نصب کابل خود نگهدار و تقویت شبکه منطقه حمیدیان رشت بازدید کردند.

فرماندارشهرستان رشت در این بازدید با بیان اینکه امروزه برق به یکی از ملزومات اصلی و جدانشدنی زندگی تبدیل شده است، گفت: با پیشرفت تکنولوژی، مردم هر روز از امکانات جدیدتری استفاده می کنند و بر همین اساس انتظار می رود امکانات برق نیز ارتقاء یابد.

 فتح اللهی اجرای پروژه نصب کابل خود نگهدار و تقویت شبکه مناطق شهر رشت را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت این پروژه به لحاظ این که به طور چشمگیری از میزان قطعی برق در مواقع بحران هایی همچون برف و وزش باد گرم می کاهد، دوچندان می شود.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر هزینه های فنی پروژه ها به ویژه تجهیزات برقی، این پروژه را اقدامی ارزشمند و تحول آفرین در شهر رشت ارزیابی کرد و افزود: ارزشمندی دیگر این پروژه این است که از مناطق کمتر برخوردار شهر رشت، آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز