خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت خبر داد:

برنامه زمانبندی تکمیل و راه اندازی پروژه تصفیه خانه شهرک صنعتی سپیدرود تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۲۷

فرماندار رشت از تشکیل کارگروهی جهت تدوین برنامه زمانبندی تکمیل و راه اندازی پروژه تصفیه خانه شهرک صنعتی سپیدرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان رشت با موضوع پیگیری پروژه تصفیه خانه شهرک صنعتی سپیدرود، با حضور فرماندار ، نمایندگان شهرستان رشت و مدیر کل حفاظت محیط زیست و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در فرمانداری رشت برگزار شد.

 علی فتح اللهی در این نشست با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید، تاکید کرد: موظف هستیم در مقام عمل به دنبال جهش تولید باشیم و مجموع عملکرد ما در راستای حمایت از تولید باشد.

وی با بیان اینکه توسعه باید بر مبنای توسعه پایدار و حفظ محیط‌زیست انجام شود،خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و رونق تولید قرار نیست منجر به تخریب محیط زیست شود، بلکه باید با تقویت محیط زیست، سلامت آینده جامعه را تقویت کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و توسعه شهرک صنعتی سپیدرود، خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگروهی جهت تدوین برنامه زمانی تکمیل و راه اندازی پروژه تصفیه خانه این شهرک در اسرع وقت تشکیل می شود که تصمیمات آن برای طرفین لازم الاجرا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز