خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان:

گیلان ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۶۱

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به فعالیت ۱۲ واحد تولید ماسک در استان، گفت: گیلان ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، منوچهر صدفی با اشاره به فعالیت ۱۲ واحد دارای مجوز تولید ماسک در سطح استان گیلان، اظهار کرد: ظرفیت و توان تولید ماسک در استان گیلان روزانه بیش از ۲۰۰ هزار عدد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با مواد اولیه موجود ۱۲۰ هزار عدد انواع ماسک سه لایه و پارچه‌ای در حال تولید است، افزود: این در حالی است که ظرفیت تولید استان گیلان قبل شیوع ویروس کرونا بسیار محدود بوده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به همدلی و همکاری همه مسئولان در راستای افزایش توان تولید استان در زمینه اقلام بهداشتی به ویژه ماسک، گفت: با تعامل جمعی تولید کنندگان، نیازهای داخلی استان را تأمین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ادامه این روند منوط به تأمین مواد اولیه مورد نیز واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: رایزنی و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل مواد اولیه واحدهای تولید ماسک استان گیلان انجام شده است.

صدفی در ادامه میزان استفاده از ماسک را متأثر از فرهنگ مردم و آگاهی از این واقعیت که ماسک در مهار کرونا تا حد زیادی مؤثر است، دانست و گفت: امیدواریم با توزیع درست تولیدات و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شاهد رفع نیازهای جامعه و قطع کامل چرخه انتقال ویروس کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز