خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

لزوم تسریع در فرایند صدور اسناد روستایی و پاسخ استعلام بنیاد مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۶۵

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در روند صدور اسناد مالکیت روستایی و پاسخ استعلام های بنیاد مسکن، گفت: از ظرفیت نمایندگان جهت رایزنی های ملی در راستای تقویت زیرساخت های لازم در این زمینه استفاده می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست هفتگی فرماندار رشت با نمایندگان این شهرستان با محوریت بررسی مشکلات حوزه بنیاد مسکن صبح امروز با حضور مدیران کل بنیاد مسکن و ثبت اسناد برگزار شد.

بررسی مشکلات صدور اسناد روستایی، کاهش زمان اعلام پاسخ استعلام بنیاد مسکن، اجرای طرح‌های هادی روستایی و اجرای پروژه های آسفالت معابر روستایی از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
علی فتح اللهی در این نشست با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر جهت تسهیل و تسریع در روند صدور اسناد روستایی، افزود: با توجه به آنکه اطاله زمان پاسخ استعلام های بنیاد مسکن، هزینه های اضافی زیادی را با توجه به افزایش قیمت مصالح  بر دوش مردم می گذارد، باید به دنبال راهکاری بود که روند رسیدگی و پاسخ به این استعلام ها در کمترین زمان ممکن انجام شود.
 
وی کندی اجرای طرح های هادی روستایی به دلیل کمبود اعتبارات را از دیگر مسائل این حوزه دانست و اظهار داشت: در این راستا نیاز است با استفاده از رایزنی نمایندگان شهرستان از اعتبارات ملی بهره مند شویم.
 
فرماندار رشت همچنین با اشاره به لزوم اجرایی شدن پروژه های آسفالت معابر روستایی، گفت: فرمانداری این آمادگی را دارد طی تفاهم نامه ای با اداره کل بنیاد مسکن، به میزان دو سوم از اعتبار لازم جهت اجرای پروژه های آسفالت روستایی را برآورد کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز