خبرگزاری کار ایران

با همکاری دادگستری استان؛

شورای حل اختلاف منطقه آزاد انزلی شروع به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۰۲

نخستین شعبه شورای حل اختلاف منطقه آزاد انزلی با همکاری دادگستری استان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با حضور معاون قضایی دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان گیلان، رییس دادگستری شهرستان بندرانزلی، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، نخستین شعبه شورای حل اختلاف منطقه آزاد انزلی با همکاری دادگستری استان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، به صورت رسمی شروع به کار کرد.

در این شعبه تمامی خدمات قضایی مورد نیاز ساکنین و فعالین اقتصادی فعال در محدوده منطقه از سوی شورای حل اختلاف منطقه آزاد انزلی ارائه می شود. کاهش هزینه های تردد ساکنین منطقه به مرکز شهرستان های رشت و انزلی، تسریع و تسهیل در فرایندهای قضایی مورد نیاز از جمله دلایل ایجاد این واحد است.

شعبه ها و مجتمع های شورای حل اختلاف کشور به منظور حل اختلاف و صلح و سازش بین اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی در مورد تمامی امور مدنی و حقوقی، جرایم قابل گذشت و به جنبه خصوصی جرایم غیرقابل گذشت، ایجاد شده است.

گفتنی است شعبه شورای حل اختلاف منطقه آزاد انزلی در ضلع جنوبی مجتمع تجاری- اداری کاسپین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز