خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

سلامت و اقتصاد جامعه در کنار هم باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۸۵

فرماندار رشت با بیان اینکه تامین سلامت مردم مهمترین اولویت جامعه است، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که اقتصاد و سلامت جامعه در کنار هم حفظ شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه ستاد مقابله با مدیریت کرونای شهرستان رشت با تاکید بر اینکه ما مسئولان در قبال سلامت جامعه مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: ما مسئولان در رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم وظیفه داریم، تصمیمات ما باید چنان دغدغه ها را برطرف کند که مردم خیالشان راحت باشد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال تقویت بخش درآمدی و اقتصادی مردم باشیم، اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که برای برخی از اصناف در راستای مقابله با کرونا به وجود آمده است،  باید تدابیری اتخاذ و شرایطی را فراهم آوریم که اقتصاد و سلامت را با هم داشته باشیم، اگر چه اولویت اصلی ما سلامت است زیرا جامعه ای که سالم نباشد، هیچ فعالیتی در آن با نگاه توسعه گرانه نخواهد بود.
 
فتح اللهی  در ادامه از اعضای ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رشت خواست تا در جلسه بعدی پیشنهادت و نقطه نظرها کاملا کارشناسی مبنی بر اینکه چگونه و چه برنامه ای را می توانیم رقم بزنیم که هم فعالیت بازار را داشته باشیم و هم با کرونا مقابله کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز