خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان تأکید کرد:

ضرورت توجه به زنجیره پخش و توزیع کالا

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۴۵

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اهمیت وجود زنجیره پخش و توزیع به عنوان حلقه ارتباطی میان تولید و مصرف، تأکید کرد: توجه به این زنجیره مهم و ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در دیدار با هیات مدیره صنعت پخش با اشاره به اینکه توجه به زنجیره پخش بسیار مهم و حائز اهمیت است، اظهار کرد: از زنجیره پخش می‌توان به عنوان شاهرگ حیاتی تولید و مصرف نام برد.

وی با بیان اینکه متأسفانه به رغم اهمیت این حوزه تاکنون به خوبی به آن توجه نشده است، افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی فعالان حوزه توزیع و پخش در زمان بحران و حوادث در زمینه تأمین کالاهای اساسی با مشکل مواجه نشده‌ایم.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اقدامات حمایتی از شرکت‌های پخش، ادامه داد: در راستای حمایت از شرکت‌های پخش می‌توانیم از هم ظرفیت بانک‌ها و هم کارگروه رفع موانع استفاده کنیم.

دلق پوش تأمین لاستیک دولتی برای ناوگان حمل و نقل شرکت‌های پخش را یکی از اقدامات حمایتی دانست و گفت: با توجه به فعالیت شرکت‌های پخش میزان استهلاک و مصرف لاستیک بالا است باید حمایت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

رئیس هیات مدیره انجمن پخش گیلان در ادامه این جلسه به برخی مشکلات و محدودیت‌های فعالیت این شرکت‌ها در حوزه اقتصادی و افزایش هزینه‌ها توزیع اشاره کرد.

سامان نظری خواستار تشکیل شرکت حمل و نقل با مسئولیت توزیع کالا و داور به صورت برون سپاری در راستای تسهیل در امور شد و گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ شرکت پخش به صورت استانی و ۳۰ شرکت به صورت سراسری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز