خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از مجموعه گردشگری و اقامتگاه بوم‌گردی ماه‌سو

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۷۸

مدیرکل و معاون گردشگری از مجموعه گردشگری و اقامتگاه بوم‌گردی ما‌ه‌سو در بندرانزلی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، اقامتگاه بوم‌گردی ماه‌سو در فضایی به مساحت ۱۰ هزارمترمربع و با هدف ارائه خدمات میزبانی و گردشگری از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده‌است.

بوم‌گردی ماه‌سو فاصله زیادی با مرکز شهر بندرانزلی ندارد و فاصله آن تا مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت هم ۳۰ کیلومتر است. این مجتمع به تالاب انزلی و دریا نیز دسترسی بسیار راحتی دارد.در حال حاضر مجموعه ماه‌سو دارای ۱۱ واحد اقامتی با امکانات کامل، رستوران، آلاچیق‌ در فضای باغ، استخر ماهی، سالن پذیرایی، باغچه محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی، فضای بازی کودک و مزرعه حیوانات است و در طراحی فضای سبز آن بیش از صدها گل و گیاه با توضیحات و شناسنامه وجود دارد.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی ماه‌سو به سبک و سیاق سنتی ساخته شده‌اند اما امکانات رفاهی و بهداشتی کامل در همه واحدها به صورت اختصاصی  وجود دارد.تجربه زندگی روستایی در فضایی امروزی فرصتی‌ست که در اختیار مهمانان و گردشگران در این‌ بوم‌گردی است.همچنین این بوم‌گردی علاوه بر ایجاد فضایی متنوع در داخل مجموعه، تورها‌ی متنوعی به نقاط مختلف استان را نیز برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز