خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال تاکید کرد:

لزوم فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۷۸

معاون فرماندار ماسال بر لزوم فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، ‍جلسه هم اندیشی با دهیاران در راستای مصرف بهینه آب شرب در روستاها برگزار شد.

 معاون فرماندار ماسال در این جلسه که با حضور بخشدار بخش شاندرمن و مدیر آبفای شهرستان و دهیاران بخش شاندرمن برگزار شد لزوم فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب در شهرستان را تاکید کرد.
 
جعفر صفری اصلاح شبکه فرسوده انتقال آب را یکی از راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب شرب دانست و افزود: با توجه به کاهش آب در سفره های زیرزمینی و نبود امکانات مناسب جهت ذخیره آن، استفاده از آموزش در زمینه مصرف بهینه با کمک دهیاران و اطلاع رسانی در روستاها، کمک شایانی به مصرف بهینه خواهد کرد .
 
معاون فرماندار ماسال با تاکید بر ذخیره سازی آب، شکستگی و  انشعابات غیر مجاز را معضل اصلی مصرف بیش از حد برشمرد و بیان داشت: دهیاران و آبدران روستا، انشعابات غیر مجاز جهت استفاده غیر از شرب را گزارش دهند.
 
وی به گردشگر بودن شهرستان اشاره داشت وافزود:با توجه به  افزایش  جمعیت شناور و فرسوده بودن شبکه انتقال آب، با افت فشار مواجه می شویم که جا دارد سازمان آبفای استان و شهرستان در این زمینه اهتمام ویژه ای را داشته با‌شند.
 
معاون فرماندارماسال تصریح کرد :  دهیاران با نظارت بر شستشوی منابع آب در روستا ورفع آلودگی به صورت ماهانه با همکاری آبدار محل پایش داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز