خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رشت تاکید کرد:

استفاده بهینه از ظرفیت سمن‌ها نیازمند ساماندهی تشکل هاست

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۲۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در رفع مشکلات اجتماعی، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد نیازمند ساماندهی و هماهنگی بین آنهاست.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز سعیدی‌کیا در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری شهرستان رشت، بیان داشت: سمن‌های مختلف در شهرستان رشت نیز باید برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه‌های مختلف آموزش و فرهنگ‌سازی داشته باشند تا برای بهره مندی از ظرفیت آنان استقبال شود.

وی با اشاره به فعالیت های سمن ها در جریان مقابله با کرونا در شهرستان رشت، افزود: بیشترین همدلی و هم افزایی را در مقابله با ویروس کرونا در بین جوانان به ویژه توسط سمن ها شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و کمک رسانی‌ها به مردم و یاری به کادر درمان افراد با هر گرایش سیاسی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: علاوه بر سمن ها گروه های مختلف جهادی، دانشجویان، بسیجیان و غیره داوطلبانه حضور داشتند که جای قدردانی دارد.

سعیدی کیا در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برنامه ریزی ادارات شهرستان رشت در حوزه اوقات فراغت و ارایه آن به فرمانداری تاکید و تصریح کرد: برای استعدادیابی  جوانان دستگاه های مختلف از جمله فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز