خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت خبر داد:

اجرای طرح نظارت بر نانوایی‌های سطح روستا با مشارکت دهیاران

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۱۷۱

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت از اجرای طرح نظارت بر نانوایی های سطح روستا با مشارکت دهیاران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیده زهرا میر‌اعلمی در جلسه کمیته آرد و نان شهرستان، با محوریت پدافند غیرعامل، تشکیل این جلسات را در جهت تنظیم بازار شهرستان، مهم ارزیابی کرد و افزود: کمیته آرد و نان به عنوان سیاستگذار در امر نان جایگاه خطیری دارد و این جلسات باید به صورت منظم برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت، ضمن تقدیر از تعامل سازنده مرکز بهداشت و واحدهای بازرسی، اظهار داشت: بازرسی ها در حوزه بهداشت و سلامت واحدهای نانوایی ها باید افزایش یابد تا سبب بازدهی بیشتری در این خصوص شود.
 
وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری اداره غله وسازمان صمت و اتحادیه نان سنتی و حجیم، گفت: باید تلاش شود تا درصد قابل توجهی از واحدهای خبازی دوگانه سوز شوند تا در شرایط بحران، قوت لایموت مردم دچار مشکل نشود.
 
میراعلمی همچنین از طرح شناسنامه دار کردن واحدهای خبازی خبر داد و افزود: جهت شفافیت نحوه فعالیت نانوایی ها، لازم است تا مشخصات متصدیان نانوایی ها، ساعات کار و روز تعطیلی و تعداد سهمیه ها، تهیه و به روزرسانی شده و در محلی که به رویت مشتری برسد، نصب شود.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت، از تشکیل تیم های بازرسی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با استفاده از ظرفیت دهیاران، بازرسی‌های مستمر از سطح نانوایی‌ها، حتی در سطح روستاها نیز انجام خواهد پذیرفت‌.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز