خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

حمایت از توسعه پایگاه‌های هلال احمر در شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۸۴

فرماندار رشت با بیان اینکه در راستای تامین امنیت خاطر مردم، از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد، تاکید کرد: در راستای ارتقاء و بهبود خدمات رسانی هلال احمر نیازمند توسعه پایگاه های هلال احمر در سطح شهر رشت و بخش های تابعه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور، افزود: با نگاهی اجمالی به تاریخ حوادث و بحران‌های پیشین پی‌می‌بریم که اکثر بحران‌ها و اتفاقات طبیعی غیر مترقبه در کشور و همچنین در استان گیلان به وقوع پیوسته است و این موضوع بر اهمیت فعالیت امدادگران جمعیت هلال احمر می افزاید.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از فعالیت های جمعیت هلال احمر از هیچ کاری که بتوانیم مضایقه نخواهیم کرد، تاکید کرد: همه تلاش ما باید در راستای این امر باشد که امنیت خاطر را برای مردم و شهروندان به ارمغان بیاوریم و در صورت بروز هر گونه اتفاق ناگواری بتوانیم در کمترین زمان ممکن وارد عمل شویم.

غلامی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این نشست با تبریک انتصاب آقای فتح اللهی به عنوان فرماندار جدید رشت، ابراز امیدواری کرد: با توجه به سوابق درخشان ایشان در شهرستان های تالش و رضوانشهر در زمینه حمایت و پشتیبانی از جمعیت هلال احمر،  شاهد اتفاقات خوبی در زمینه توسعه پایگاه ها و بهبود خدمات رسانی هلال احمر در سطح شهرستان رشت باشیم.

غلامی استقلال شعبه رشت جمعیت هلال احمر را از جمله دغدغه های مهم شهرستان ذر این حوزه برشمرد و افزود: امیدواریم با پیگیری در زمینه استقلال جمعیت هلال احمر شهرستان رشت و تحقق این امر، بتوانیم میزان فعالیت جمعیت را در بخش های مختلف شهرستان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه میزان خدمات و تعداد پایگاه های کنونی در شهرستان رشت با جمعیت آن تطابق ندارد و نیازمند افزایش تعداد پایگاه های هلال احمر در شهر رشت و همچنین در سطح بخش های این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز