خبرگزاری کار ایران

در محل معاونت توسعه مدیریت سازمان برگزار شد؛

بررسی‌توسعه همکاری‌های دوجانبه در نشست‌هماهنگی‌منطقه آزاد انزلی و نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۰۰

در نشست هماهنگی انتظامی منطقه آزاد انزلی و نیروی انتظامی مقرر شد تا تفاهمنامه همکاری دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد انزلی و نیروی انتظامی تدوین و در نشست آتی بین مدیرعامل سازمان و فرماندهی نیروی انتظامی گیلان منعقد شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، به منظور توسعه همکاری‌های دو جانبه، و پیرو دیدار روزبهان مدیرعامل سازمان با سردار ملکی فرماندهی انتظامی استان‌نشست کمیته‌هماهنگی انتظامی به میزبانی سازمان‌منطقه آزاد انزلی و مشارکت نیروی انتظامی در راستای افزایش ارائه خدمات و سطح امنیتی برگزار شد.

در نشست کمیته هماهنگی و اجرایی انتظامی که در دفتر معاونت توسعه مدیریت سازمان برگزار شد، سید مهدی نقوی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت ، وحید طالب پور عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و کریم نظری مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد انزلی، سرهنگ فلاح میری معاون نیروی انتظامی استان و فرمانده پلیس پیشگیری، سرهنگ طالبی فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی و سرهنگ صفاری فرماندهی پلیس راهور استان، سرهنگ جوانمردی فرماندهی انتظامی شهرستان بندر انزلی حضور داشتند و پیرامون امور راهنمایی و رانندگی، مرکز شماره گذاری خودرو و تسریع در روند ارائه خدمات به مالکان خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی، فرماندهی مستقل کلانتری ویژه انتظامی منطقه آزاد، افزایش ضریب امنیتی محدوده و بررسی هماهنگی های انتظامی تبادل نظر کردند.

اجرای طرح یکپارچگی مدیریت پاسگاه های منطقه، ساماندهی کسب و کارها در نوار ساحلی و شناگاه ها و اجرای طرح عفاف و حجاب از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نشست مقرر شد تا تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد انزلی و نیروی انتظامی تدوین و در نشست آتی بین مدیرعامل سازمان و فرماندهی نیروی انتظامی گیلان منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز