خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

نمایشگاه جلوه‌های سوتکا 2 با محوریت ویروس کرونا گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۸۸۶

نمایشگاه گروهی آثار حوزه هنرهای تجسمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحت عنوان “جلوه های سوتکا ۲” در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا (ص) رشت و در نگارخانه مارلیک با محوریت ویروس کرونا، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه در آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: هنر زیبای دانشجویان که در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفته است، جلوه ای از جمال الهی است که با دستان دانشجویان،  زمینی شده است.

 فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز، ضمن تشکر از فعالیت های فرهنگی هنری ارزشمند دانشجویان، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که از یکایک ایده ها و فعالیت‌های گران‌بهای دانشجویان حمایت کنیم و آن را به منصه ظهور برسانیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه، افزود: این انبوه ذوق و هنر برای دانشجویان حوزه سلامت ستودنی است و برپایی این نمایشگاه، نشان دهنده انسجام و همکاری میان شما دوستان است که امیدواریم در ادامه نیز فارغ از عقاید و افکار متفاوت در کنار هم فعالیت های فرهنگی را ادامه دهید.

 در این مراسم  معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران فرهنگی- دانشجویی، مدیر  روابط عمومی دانشگاه، جمعی از همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی و تعدادی از دانشجویان فعال فرهنگی حضور داشتند.

گفتنی است، این نمایشگاه با نمایش ۵۶ اثر نقاشی و طراحی، ۶ اثر خطاطی، ۶ اثر پوستر،  ۱۲ اثر صنایع دستی تا پنجم تیرماه سال جاری برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.

لازم به ذکر است؛ ده درصد از سود فروش آثار، صرف امور عام المنفعه می‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز