خبرگزاری کار ایران

در نشست شرکت آب و شورای شهر بررسی شد؛

اجرای پروژه کمربندی شرقی - غربی در مسیر کانال ژ-۵ در شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۴۲۲

با حضور مدیرعامل، معاونان و کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و با حضور ریاست شورای اسلامی شهر رشت، شهردار و معاونان و مدیران شهرداری ، زمینه های اجرای پروژه بزرگ ژ۵ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست اسماعیل حاجی‌پور ضمن‌ تشریح پروژه بزرگ ژ۵ گفت: این پروژه که می تواند تحولی بزرگ در شهر رشت ایجاد کند در سه فاز یک، دو و سه با عملیات مشخص اجرایی می شود.

رئیس شورای شهر رشت سپس افزود: در فاز یک از خیابان لاهیجان(انبار کاله) تا جنب هلال احمر بالاتر از میدان ولیعصر عج، و در فاز دو از هلال احمر تا محدوده پستک و در فاز سه از پستک تا پیله داربن این پروژه به مرحله اجرا در می آید.

شهردار رشت نیز در این نشست تاکید کرد: از آنجایی که پروژه بزرگ ژ۵ می تواند تحولی اساسی در زمینه ترافیک و اقتصاد شهری ایجاد کند، این پروژه در بخشی از املاک مربوط به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به اجرا در می آید لذا همکاری شرکت در اجرای پروژه بسیار مهم و با اهمیت است.

 حاج محمدی گفت: برای اراضی واگذاری در اجرای پروژه ژ۵ باید به گونه ای تدبیر شود تا در جهت توسعه و عمران شهر، قبل از اجرا مجوز لازم از مجمع عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان اخذ گردد .

وی با قدردانی از مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از وی درخواست کرد تا نهایت همکاری خود را در زمینه اجرای این پروژه با اهمیت شهری که نقش بسیار پر رنگی در کاهش زمان سفر و نیز کاهش بار ترافیکی معابر اصلی موجود دارد را بکار گیرند .

شهردار رشت تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد باقیمانده زمین های مجاور این طرح بزرگ را پس از تعیین کاربری و با اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۵ شورای عالی معماری و شهرسازی با شرکت سهامی آب منطقه ای مشارکت کند.

 خرمی هم با تاکید بر اجرای این پروژه مهم شهری و ضمن استقبال از اجرای آن گفت: باند ۳۰ متری که وسط آن کانال آب منطقه ای قرار دارد را تحویل شهرداری رشت می دهیم تا زمینه های اجرای پروژه بیشتر فراهم آید.

 مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای همچنین تاکید کرد: بر اساس توافق فی مابین مقرر شد بیمه مسئولیت و نگهداری کانال بر عهده شهرداری رشت باشد.

گفتنی است در پایان این نشست توافقات نهایی بین شورا، شهرداری رشت و شرکت آب منطقه ای برای اجرای این پروژه بزرگ شهری که می تواند منشای تحولات عظیم در شهر رشت باشد، صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز