خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد:

کانال چپ سنگر در اسرع وقت آبگذاری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۷۹

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان از آبگذاری کانال چپ سنگر در اسرع وقت پس از تعمیر خط انتقال آب شرب شرق استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: با توجه به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تعمیر خط انتقال آب شرب به شرق گیلان در منطقه خمام رود، بطور موقت آب کشاورزی کانال چپ سنگر به مدت 48 ساعت قطع شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت پروژه آبرسانی شرب به مناطق شرق استان گیلان به محض اتمام عملیات مذکور ، کانال چپ سنگر در اسرع وقت آبگذاری خواهد شد.

میرزائی اشاره کرد: سدسفیدرود به دلیل آورد مناسب در سال آبی جاری هم اکنون قریب به 950 میلیون مترمکعب آب در پشت سد ذخیره شده است که تمامی کانال‌های آبیاری از جمله کانال‌های آب بر فومنات ، گله رود و راست سنگر بطور کامل آبگذاری شده اند.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به افزایش دما و میزان بالای تبخیر از کشاورزان عزیز گیلانی درخواست داریم که مدیریت آب در مزرعه را بر اساس برنامه توزیع آب داخل شبکه ها رعایت نمایند تا انشاالله بتوانیم با موفقیت سال زراعی جاری را پشت سر بگذرانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز