خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

3 کتابدار گیلانی برگزیده پویش«هر کتابدار یک کتابخوان» شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۵۹

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: سه کتابدار گیلانی از میان ۱۸۹ اثر نهایی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، پریسا کرمی با اشاره به داوری ۱۸۹ برگزیده ملی و استانی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان»، اظهار کرد: از این تعداد ۲۴ اثر در بخش ملی و ۱۶۵ اثر نیز به عنوان برگزیدگان استانی بودند.

وی افزود: پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

کرمی گفت: در این پویش که کتابداران و سایر علاقه‌مندان با ارسال ویدئوهای کوتاه در پیام رسان سروش یک کتاب را به طور خلاصه معرفی و برای خواندن سایر علاقه‌مندان معرفی می‌کردند کتابداران استان گیلان از میان آثار ارسالی حائز کسب رتبه ملی این پویش شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری نخستین جشنواره پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» از میان ۲۴ اثر برگزیده این پویش، «سوده رئوفی» کتابدار کتابخانه عمومی شهید رجایی روستای سنگاچین در بندرانزلی رتبه بیستم، «ماهره عاشقی معاف»، رابط فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان ماسال و کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری شاندرمن رتبه بیست و یکم و «فاطمه جعفری‌پور»، کتابدار کتابخانه عمومی آیت‌الله ربانی املشی شهرستان املش در رتبه بیست و دوم قرار گرفت.

گفتنی است؛ طبق اعلام این دبیرخانه کتابداران استان گیلان در مرحله نخست داوری استانی این پویش با ارسال آثار بسیاری در رتبه چهارم کشوری قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز