خبرگزاری کار ایران

عضو شورای رشت :

شهرداری رشت در جهت شفاف‌سازی امور پیش می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۳۹

عضو شورای شهر رشت از انتشار و دسترسی به اطلاعات آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت که با دستور ناصر حاج محمدی و پیگیری و همت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری رشت صورت پذیرفت، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، عاقل منش عضو شورای شهر رشت گفت: به تازگی در اجرای مصوبه شورای شهر رشت و در راستای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، آرای صادره ی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت منتشر شده است.

وی با سپاسگزاری از شهردار رشت‌ و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری خاطرنشان کرد: این اقدام گامی موثر در راستای شفاف‌سازی، ارائه اطلاعات درست و پاسخگویی روشن به شهروندان در زمینه پرونده‌ های کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت است.

عاقل منش همچنین خاطر نشان‌ کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح دو فوریتی شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر انتشار و شفافسازی گزارش کارشناسی تخلفات ساختمانی و آرای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام شده و آرای کمیسیون ماده ی ۱۰۰ شهرداری به تفکیک مناطق پنجگانه در پورتال شهرداری رشت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اقداماتی اینچنین در راستای خواسته های به حق شهروندان و تحقق حقوق شهروندی تعبیر و تفسیر می شود.

عاقل منش در پایان افزود: گام بعدی در راستای شفافسازی فعالیتها، می تواند ارائه ی خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه های ساخت به صورت غیرحضوری و کاملاً الکترونیکی باشد که سبب جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سبب کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و حذف رانتها می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز