خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار گیلان با وزیر بهداشت مطرح شد؛

لزوم تقویت تجهیزات بیمارستانی و رفع مشکل جذب پرستاران قراردادی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۱۲

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر لزوم تقویت تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و نیز رفع مشکل جذب و استخدام پرستاران قراردادی تأکید کرد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با اشاره به تلاش‌های کادر درمان، پزشکان و پرستاران استان در مدیریت شیوع ویروس کرونا، همدلی و انسجام و نیز ایثارهای انجام شده در جریان مقابله با این بیماری را به حماسه تعبیر کرد و به روان پاک شهیدان خدمت و مدافعان سلامت گیلان که در جریان نجات هم‌وطنان‌مان از کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، سلام و درود فرستاد.

 زارع رعایت جدی توصیه های بهداشتی، خودمراقبتی و دیگر مراقبتی از سوی همگان را گام موثری در قطع چرخه ویروس کرونا و کمکی مهم به کادر درمانی و خدمتگزاران فداکار سلامت دانست.

رفع مشکلات و نواقص حوزه بهداشت و درمان و نیز بهبود زیرساخت های این بخش و تقویت تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی استان از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار بر لزوم رسیدگی به آنها تأکید شد.

مسئله تعیین تکلیف و جذب پرستارانی که در دوران شیوع کرونا بعنوان نیروی قراردادی به صف تلاشگران عرصه تامین سلامت جامعه پیوستند، و همچنین پرداخت مطالبات معوقه و حق الزحمه و پاداش کادر درمان استان از مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز