خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

جمع آوری ۸.۳ میلیارد تومان فطریه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۰۹

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به جمع آوری هشت میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان زکات فطریه در استان، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای اولیه بیش از هشت میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان زکات فطریه در استان گیلان جمع آوری شده است، اظهار کرد: این مبلغ در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده بود، افزود: تا به امروز در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش هستیم.

دبیر شورای زکات استان گیلان با اشاره به اینکه امسال جمع آوری زکات فطریه از سوی همه سازمان، نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی به صورت تجمیعی انجام شد، گفت: در مجموع ۱۵۶۰ پایگاه از شورای زکات استان گیلان مجوز جمع آوری زکات فطریه دریافت کردند.

اهرابی در ادامه با بیان اینکه از این مبلغ بیش از ۵۷ میلیون تومان مربوط به فطریه سادات است، افزود: بیش از هشت میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان نیز فطریه عام است.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال کفاره عمد و ۵۲۶ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال کفاره غیرعمد جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: شهروندانی که به هر دلیلی هنوز موفق به چرداخت فطریه خود نشده اند می‌توانند از طریق وارد کردن کد دستوری #۵*۸۸۷۷* برای پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز