خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد:

با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب، مراکز پاسخگویی در گیلان 3 برابر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۸۳

در راستای یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان، با حکم مدیرعامل این شرکت، وحید مهجور بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن معرفی شد.

به گزارش ایلنا از فومن، سیدمحسن حسینی رئیس‌هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در محل فرمانداری فومن ضمن تشریح اهداف طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: با اجرای این طرح، مراکز پاسخگویی به مشترکین در سطح کشور 2.5 برابر و در گیلان 3 برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز پاسخگویی به مشترکین آب و فاضلاب روستایی در 16 شهرستان مستقر بود تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در 50 شهر استان توسط ادارات تابعه خود پاسخگوی مشترکین برای ارائه خدمات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان استفاده از تأسیسات مشترک برای خدمات رسانی مطلوب را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: فعالیت‌های اداری و اخذ مجوز برای برخورداری از تاسیسات مشمول زمان می شد که با اجرای این طرح و در قالب شرکت یکپارچه، ضمن کاهش هزینه ها از تأسیسات مشترک برای آبرسانی استفاده می شود.

حسینی با تأکید بر اینکه مردم شهرستان فارغ از حوزه شهری و روستایی باید اثرات مثبت این یکپارچگی را احساس کنند افزود: عملکرد مدیران شرکت‌های یکپارچه تا پایان تابستان رصد خواهد شد و امیدواریم با گسترش خدمات در بخش روستاها و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم، عملکرد خوبی از این یکپارچگی و رضایت مشترکین داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برخورداری روستاهای فومن از اعتبارات صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات نسبت به توسعه شبکه اقدام خواهد شد و انتظار داریم با نگاه ویژه فرماندار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبارات لازم برای نگهداری و تعمیرات تأسیسات در روستاها تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان مشکلات و سختی کار شرکتهای آب و فاضلاب اظهار داشت: خدمات این شرکت بصورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته می باشد و سختی کار در ایام تعطیل بیشتر است زیرا با یک تأسیسات ثابت باید پاسخگوی جمعیت شناور استان باشیم که این امر مستلزم اقدامات پیشگیرانه و نگاه ویژه به پایداری تأسیسات در این شهرستان بعنوان یک مرکز گردشگری است.

سپس محسنی فرماندار شهرستان فومن ضمن تشکر از اهتمام ویژه در حوزه خدمات آبرسانی تصریح کرد: مهمترین عرصه خدماتی در حوزه آبرسانی است چنانکه قرآن هم می‌فرماید: هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم بنابراین زندگی بدون آب میسر نیست.

وی در ادامه گفت: در شهرستان فومن توجه ویژه به زیرساخت هاست و از اهم موارد توسعه یافتگی داشتن آب شرب سالم و بهداشتی است و انتظار داریم برای روند اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان یک برنامه زمانبندی مشخص و رشد شاخص ها پیش بینی شود.

فرماندار شهرستان فومن همچنین یادآور شد: پایداری آب شرب در روستاها و شهرهای این حوزه بسیار حائز اهمیت است و با توجه به بعد گردشگری و جمعیت شناور این شهرستان در هر شرایطی پایداری نسبی مورد انتظار است و مدیر شهرستان باید میزان رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهد.  

گفتنی است در پایان وحید مهجور بعنوان مدیر امور آبفای فومن معرفی و از خدمات محمد هنرپاک مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فومن تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز