خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خبر داد:

ساخت 5 واحد مسکونی بر اساس قرارداد با بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۲۲۹

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان گفت: بر اساس قراردادی که با بهزیستی داشتیم ساخت ۵ مسکن را برعهده گرفتیم که سه تای آن با پیشرفت ۴۰ تا ۵۰ درصدی در حال احداث است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در نشست خبری با رسانه های شهرستان با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: سپاه و بسیج تا جایی که امکان داشت به مردم کمک کردند و ثابت کردند همواره در کنار مردم هستند.

سرهنگ حسینی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا ۲۴ کارگاه تولید ماسک در پایگاه های مقاومت شهرستان اماده شد و با کمک خیرین و نزدیک به ۱۷۰ نیروی بسیجی ۱۵۰ هزار ماسک آماده و در بیمارستان ها و بین افراد نیازمند تقسیم کنیم.
 
وی همچنین گفت: در این ایام سپاه توانست ۱۵۱۴ ماسک، ۳۳۳۱۲ جفت دستکش، ۱۷۱ بطری مایع ضدعفونی، ۴۷۰ بطری الکل و هزار عدد عینک و گان احتکار شده را کشف و پس از صوتجلسه توسط عوامل قضایی در مراکز بهداشتی شهرستان توزیع کند.
فرمانده سپاه شهرستان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مردم خصوصا روحانیون، پاسداران و نیروهای بسیجی گفت: بسیاری از نیروهای سپاه در این ایام به عنوان خدمات به نظافت بیمارستانها و کمک‌به بیماران پرداختند همچنین روحانیون به انجام عملیات شرعی غسل و تدفین افراد فوت شده مشغول شدند. 
 
سید جعفر حسینی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و مواسات پرداخت و گفت: پس از دستور رهبر انقلاب و تشکیل ستاد در شهرستان و با کمک خیرین حدود ۸۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان و افرادی که در جریان شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند تقسیم شد.
 
وی گندزدایی معابر و مکان های پررفت و آمد ، شرکت ۱۷۰ نیروی بسیجی در طرح ملی غربالگری ، فعال شدن قرارگاه زیستی و شرکت ۳۰۰ نیروی بسیجی در گروه های جهادی از سایر فعالیت های سپاه ناحیه لاهیجان برشمرد و افزود: در این ایام درمانگاه امام صادق علیه السلام را ۲۴ ساعته کردیم و روزانه بالغ بر ۱۵۰ بیمار در این درمانگاه ویزیت شدند 
 
سرهنگ حسینی در ادامه به سایر فعالیت های سپاه اشاره داشت و گفت: بر اساس قراردادی که با بهزیستی داشتیم ساخت ۵ مسکن را برعهده گرفتیم که سه تای آن با پیشرفت ۴۰ تا ۵۰ درصدی در حال ساخت است. همچنین با همکاری کمیته امداد ۳۷ واحد مسکن محرومین در لاهیجان آماده و تحویل داده شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در پایان از ایجاد فضای همدلی در شهرستن ابراز رضایت کرد و از فرماندار، شبکه بهداشت ، همه دستگاه های اجرایی ، مردم و خیرین قدردانی کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز