خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خواستار شد؛

بهسازی محوطه مسکن مهر معلولان آستارا توسط اداره‌های راه و شهرسازی و شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۵۷

فرماندار آستارا با انتقاد از وضعیت نامناسب محوطه مجتمع مسکونی معلولان و اظهار گلایه برخی از ساکنان آن، اداره‌های راه و شهرسازی و شهرداری را به بهسازی محوطه فراخواند.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد در بازدید از محوطه مسکن مهر معلولان آستارا اظهار کرد: وضعیت نامناسب محوطه، در روزهای بارانی برای تردد معلولان مشکل ایجاد می‌کند و بهسازی و ایجاد فضای سبز در آن ضروری است و ایستگاه تاکسی در رو به روی این مجتمع راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: پیمانکار مجتمع مسکونی معلولان با همکاری اداره راه و شهرسازی باید در اسرع وقت، اسناد مالکیت واحدهای مسکونی را به صاحبان املاک تحویل دهد.

مجتمع مسکونی معلولان با ۱۹۲ واحد، جزو پروژه مسکن مهر آستارا در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

فرماندار آستارا با توجه به مصوبه شورای تامین این شهرستان، از مسئولان قضایی خواست، دستور بازگشایی حساب بانکی مسدود شرکت های تعاونی مسکن مهر را صادر کنند، تا با جذب اعتبار، واحدهای مسکونی باقیمانده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: مردم و متقاضیان خواستار تعیین تکلیف سپرده و واحدهای مورد تقاضای خود از مسکن مهر هستند و دستگاه های متولی باید مسئولیت خود را در این زمینه جدی بگیرند.

او یادآور شد: ساخت مجتمع مسکن مهر این شهرستان با ۹۰۰ واحد از سال ۸۷ آغاز شده بود و تاکنون ۳۰۰ واحد در بخش های آزاد و کارگری تحویل داده شده و ۲۰۰ واحد دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز