خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته میراث فرهنگی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رئیس دادگستری گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۶۸۰

همزمان با هفته میراث فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به همراه معاونین و مسئولان اداره کل با رئیس دادگستری استان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن تشکر ویژه از رئیس دادگستری استان، دادستان‌ها و قضات استان به دلیل همکاری و تعامل مناسب متقابل با این اداره کل در حوزه میراث فرهنگی، افزود: گیلان با دارا بودن بالغ بر ۳۰۰۰ اثر شناسایی شده و ۱۱۷۳ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی از استان‌های برتر کشور از نظر تعدد آثار تاریخی و میراث فرهنگی کشور است.

خلیلی ریاست دادگستری استان ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی اظهار کرد معرفی و باز نشر فرهنگ و تاریخ و تمدن استان از رسالت‌های اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بوده و محقق شدن این مهم جز با تلاش روز افزون همکاران و دوستداران میراث فرهنگی میسر نخواهد شد.

گفتنی است در انتها فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان رهنمودهای را نسبت به فعالیت اداره کل انجام داد و جهانی معاون میراث فرهنگی استان، شعبانی مسئول حقوقی و املاک اداره کل و سرهنگ علی پور فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز