خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

لزوم تولید برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ نماز

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۳۹۶

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : تولیدات فرهنگی و رسانه ای در ترویج اقامه نماز نقش و تأثیر پررنگی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه ستاد اقامه نماز استان به آیات قرآن و روایت علمای دین در خصوص مساجد و اقامه نماز اشاره کرد و گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی موظفند برای اشاعه فرهنگ نماز برنامه ریزی کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه نماز، از مسئولان فرهنگی به ویژه صدا و سیما خواست تا با تولید آثار فاخر برای تبیین حقایق دین و گسترش فرهنگ نماز تلاش کنند.

وی به نقش خیران در ساخت مسجد اشاره کرد و ضمن قدردانی از آنها، گفت : در کنار تلاش همه مسئولان خیران هم در ساخت مساجد به میدان بیایند.

امام جمعه رشت با تاکید بر تشکیل مجمع خیران مسجدساز در گیلان خاطرنشان کرد : کسی که مسجد می‌سازد در واقع برای خدا خانه بنا می کند.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان هم به نیاز استان به ساخت مساجد اشاره کرد و گفت : این کار همت مسئولان و خیران را می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی اجرای تصمیمات وزارت کشور و ستاد اقامه نماز کشور در خصوص اقامه نماز در تمامی ادارات الزامی است.

وی از تشکیل کارگروه خیران مسجد ساز گیلان خبر داد و گفت : کارگروه مذکور برای تشکیل مجمع خیران مسجد ساز استان تشکیل می شود تا بتوانیم از ظرفیت خیران بیشتر بهره مند شویم.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان به تشویق خلاقانه دانش آموزان ، دانشجویان و کارکنان به اقامه نماز نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز