خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

توزیع بسته معیشتی در بین فعالان آسیب دیده ناشی از کرونا در حوزه رسانه‌ گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۹۲

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: ۱۶۰ بسته معیشتی در بین فعالان آسیب دیده ناشی از کرونا در حوزه رسانه‌ گیلان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پارسا با اشاره به عملکرد رسانه‌های استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور و گیلان رسانه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در همه صحنه‌ها حضوری مستمر داشتند.

وی به آسیب به وجود آمده در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: کرونا سبب شد تا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شده و تعدادی بیکار شوند یکی از قشرهایی که در این روزها به زحمات بسیار با مشکل مواجه شده اصحاب رسانه هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به کمک‌های انجام شده به اصحاب رسانه، افزود: یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه حمایت از رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف است در همین راستا بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در میان فعالان آسیب دیده در این حوزه توزیع شد.

پارسا با بیان اینکه این کمک‌ها بعد از انجام پایش در سطح استان در میان فعالان این حوزه انجام شده است، تصریح کرد: در مجموع ۱۶۰ بسته معیشتی در میان فعالان رسانه‌ای آسیب دیده ناشی از کرونا در گیلان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۰ بسته در رودسر، ۱۰ بسته در تالش و ۱۰۰ بسته در رشت توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز