خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرماندار رشت خبر داد:

تشکیل پرونده تخلف برای 90 ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای منفک از منطقه آزاد/ با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۰۹

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با ساخت وسازهای غیر مجاز در سطح روستاهای منفک شده از منطقه آزاد انزلی، گفت: 90 پرونده ساخت و ساز غیر قانونی در سطح این منطقه تشکیل و به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی ویشکائی در جلسه پیگیری تخلفات ساختمانی روستاهای ساحلی منفک شده از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه متاسفانه در فرایند انتقال و واگذاری روستاهای منطقه آزاد به بخشداری‌ها، شاهد ساخت و سازهای غیر قانونی عده ای از سودجویان در این مناطق بودیم، گفت: خوشبختانه با ورود بخشداری های مربوطه، برخوردهای قانونی با این متصرفین در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات و جلساتی که از سوی بخشداران در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: در همین زمینه برای 90 متخلف و متصرف حریم عمومی، پرونده تخلف جهت طرح در کمیسیون ماده 99 تشکیل شده است و انتظار می رود این پرونده ها به طور ویژه در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز، افزود: در این راستا باید بازدیدهای میدانی از سوی کارشناسان فنی و دهیاران به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

ویشکائی ادامه داد: اجرای طرح پلیس ساختمان در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در سطح روستاها نیز در دست بررسی و تصمیم گیری است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با متخلفین و متصرفین انفال عمومی، خاطرنشان ساخت: به هیچ وجه اجازه سوء استفاده به افراد سودجو داده نخواهد شد و با متخلفین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز