خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان :

دستگاه‌ها برای اجرای طرح جامع ترافیکی برنامه‌ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۰۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به دستگاه‌ها تأکید کرد که با توجه به ابلاغ طرح جامع شهری استان، برنامه ریزی شش ماهه و یک ساله برای تحقق آ، داشته باشند و اجرا کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی پلیس راه و راهور در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، امدادی و بخش درمان ، در کنترل شیوع کرونا موفق بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، سفرهای غیرضروری به نقاط مختلف کشور از جمله گیلان منع شده بود، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر پیش‌بینی می‌شود شاهد سیل عظیم گردشگران ورودی به استان باشیم.

معاون استاندار گیلان اجرای برنامه های ترافیکی موثر برای روان سازی در تردد خودروها را امری مهم خواند که باید مورد توجه قرار گیرد.

اکبری مقدم با اشاره به آمار تلفات جاده ای در سال ۹۸ و کاهش میزان تلفات نسبت به سال ماقبل، اظهار داشت: باید مسئله آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک بیش از پیش در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

وی افزایش ضریب ایمنی در شبکه راه‌ها را امری مهم در جهت کاهش سوانح رانندگی خواند و بیان داشت: لازم است در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ‌های استان به ویژه در محورهای بین شهری و روستایی، علائم ایمنی راه ها از جمله تابلوهای اخباری و انتظامی نصب شود.

معاون استاندار گیلان بر لزوم سیاست گذاری در حوزه ترافیکی برای سالجاری نیز تاکید و اضافه کرد: با توجه به ابلاغ طرح جامع شهری استان، مقرر شد دستگاه ها برنامه ریزی شش ماهه و یک ساله برای تحقق اهداف این طرح اجرا کنند.

در این نشست هریک از دستگاه های عضو شورای ترافیک استان به بیان گزارش عملکرد سال گذشته خود در جهت اجرای سیاست های این شورا پرداختند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز