خبرگزاری کار ایران

مومنی خبر داد:

آب رودخانه سفید رود در سردهنه شمام رودبار جاری است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۲۶

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقی شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار داشت : آب رودخانه سفید رود در سردهنه شمام رودبار جاری و در حال ارائه خدمت به کشاورزان منطقه است .

به‌گزارش ایلنا از رودبار، عمران مومنی مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقی شرکت آب منطقه‌ای گیلان و نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار گفت: با تثبیت سردهنه شمام رودبار آب رودخانه سفید رود در این سردهنه جریان و در حال انتقال به شالیزارهای منطقه است.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقی شرکت آب منطقه ای گیلان با بیان این خبر گفت: به علت بروز سیلاب های شدید سال قبل و تخریب غالب سردهنه های آبیاری شهرستان رودبار از جمله سردهنه شمام با آغاز سال جاری و در راستای فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای جهش تولید در سال 1399خورشیدی بلافاصله نسبت به ترمیم و بازسازی آن اقدام کردیم.

نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار ادامه داد: از ابتدای ترمیم و بازسازی سردهنه شمام تا پایان کار تعداد 100 کامیون سنگ از طرف امور منابع آب رودبار و بالغ بر 200 کامیون سنگ از سوی پیمانکار  منتخب پروژه به سردهنه شمام منتقل و در محل دپو شد.

مومنی مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقی شرکت آب منطقه ای گیلان و نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار در پایان گفت: پس از اتمام مرمت و بازسازی سردهنه شمام و در حال حاضر با توجه به دبی رودخانه مشکل تأمین آب وجود ندارد و سردهنه شمام در حال ارائه خدمت به شاربین ارجمند است.

شاان ذکر است ، نهر شمام رودبار بالغ بر 800 هکتار از اراضی شالیکاری روستاهای کلورز، پشته وشمام رودبار را مشروب می‌کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز