خبرگزاری کار ایران

عادلی خبر داد:

اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۱۷

سخنگوی رزمایش مردمی مواسات همدلی و کمک مومنانه گیلان گفت: 50 هزار بسته معیشتی از نیمه دوم ماه رمضان بین نیازمندان گیلانی توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین عادلی سخنگوی رزمایش مردمی مواسات همدلی و کمک مومنانه گیلان با اشاره به توزیع 50 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد تومان در مرحله اول رزمایش مواسات بین نیازمندان استان گفت : همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و آغاز نیمه دوم ماه رمضان 50 هزار بسته معیشتی دیگر به ارزش کل 12 میلیارد و 500 میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع می شود که ارزش هر بسته 250 هزار تومان است.

وی از اجرای مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات همدلی و کمک مومنانه در گیلان و توزیع بسته های معیشتی درروز عید فطر خبر داد و گفت : 150 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان گیلانی توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی با اشاره به شماره حساب متمرکز رزمایش مواسات زیر نظر نماینده ولی فقیه در گیلان افزود : حساب بانکی به شماره 0113545012003 و کارت بانکی به شماره 6037997599106508 برای جمع آوری کمک های مردمی و خیران گیلانی برای تهیه کالا و توزیع بین نیازمندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز