خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آستارا :

پیشرفت‌های علمی‌فرهنگی کشور را مرهون تلاش‌های معلمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۸۷

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا در جریان دیدار با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی چهل سال گذشته ایران اسلامی که امروزه شاهد آن هستیم، مرهون تلاش‌های معلمان است.

به گزارش ایلنا از  آستارا، سرهنگ پاسدار جهان‌بخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا به همراه جمعی از پاسداران  با حضور در آموزش و پرورش این شهرستان گفت : نقش فرهنگیان در جامعه بی‌بدیل و تأثیرگذار بوده و پیشرفت‌های علمی و فرهنگی چهل سال گذشته ایران اسلامی که امروزه شاهد آن هستیم، مرهون تلاش‌های معلمان است.

وی با تأکید براینکه هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گرفتن هویت جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی آن‌ها است، گفت: آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین وظایف معلمان در عصر حاضر است.
 
سیدسجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز ضمن‌ گرامیداشت فرارسیدن هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه و بسیج ، آینده هر کشوری را در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و اظهار کرد: این فرهنگیان هستند که با روحیه تعهد به انقلاب اسلامی و کشور تربیت چنین نسلی را عهده‌دار هستند.
موسوی به تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش و بسیج به عنوان دو نهاد انقلابی در مناسبت‌های مختلف نظیر: هفته دانش‌آموز، دهه فجر، هفته معلم، هفته عقیدتی‌سیاسی و هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز