خبرگزاری کار ایران

در نشستی صمیمی صورت گرفت؛

قدردانی معاونت خدمات شهری شهرداری از آتش نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۵۹

در نشست و دیداری صمیمانه با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از همه آتش نشانان شهر باران‌های نقره ای قدردانی و تجلیل شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، بابک رمضانی سرپرست‌معاون خدمات شهری شهرداری رشت با حضور در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در نشست با سرپرست و روسای ایستگاه ها و معاونان سازمان آتش نشانی رشت، مسائل و مشکلات این سازمان را مورد بررسی قرار داد.

بابک رمضانی که به تازگی با حکم شهردار رشت از سازمان آتش‌نشانی کوچ کرده و به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منصوب شده است، با اشاره به اینکه هنوز خود را جزو مجموعه خانواده بزرگ این سازمان می‌داند، گفت: ضمن آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات شما آتش‌نشانان سختکوش رشت در ماه مبارک رمضان از مجموعه ۳۷۸ نفری آتش نشانان و پرسنل آتش نشانی که صبورانه و پر تلاش در خدمت شهر و شهروند هستند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: قطعاً تلاش همه آتش نشانان در روزهای پر تلاطم وزش باد گرم، ریزش برف سنگین، بارش شدید باران و حتی در این روزهای اخیر در مبارزه با شیوع ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شهروندان همواره قدردانی زحمات آنها خواهند بود.

گفتنی است در این نشست شهرام مومنی به عنوان سرپرست جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت معرفی شد و بابک رمضانی برای او آرزوی موفقیت و توفیق در اجرای وظایف محوله کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز