خبرگزاری کار ایران

با همراهی مدیرکل امور بانوان استانداری صورت گرفت؛

بازدید معاون استاندار گیلان از کارگاه تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۵۷۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان از کارگاه جهادی تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با همراهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان از کارگاه جهادی تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی حرفه ای استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید کیمیا تنهایی ضمن تقدیر از اجرای این امر خداپسندانه گفت: اقدامات جهادگرانه دانشگاهیان در مقابله و مدیریت ویروس کرونا همچون دوران دفاع مقدس، هم افزا و تعاملی بوده و شادی و آرامش جامعه و کادر درمان را به همراه داشته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های دانشجویان، اقدام آنان و حضورشان کنار مردم در جهت سلامتی جامعه را قابل تحسین خواند.

همچنین رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این کارگاه جهادی ، از پرسنل آموزشکده دکتر معین، بسیجیان و اساتید این مرکز تقدیر کرد‌.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای گیلان مواد اولیه اقلام تولید شده از محل نذورات و هدایای مردمی تهیه شده که پس از تولید محصول نهایی، به صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و اقشار بی بضاعت قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز