خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس یک ارزش است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۹۵

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فلسطین هرگز از ذهن و اندیشه مسلمانان محو نخواهد شد، گفت: حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه رمضان یک ارزش است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در ستاد انتفاضه و قدس استان‌گیلان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که «فلسطین را پاره تن اسلام است»، اظهار کرد: فلسطین هرگز از ذهن و اندیشه مسلمانان محو نخواهد شد.

وی، حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه رمضان را یک ارزش عنوان کرد و افزود: اینکه ملت ایران در شیوع ویروس کرونا فلسطین را فراموش نمی‌کند، خشم مستکبران را برانگیخته و این امر سبب رضای خدا است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های روز قدس مهم است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های روز قدس لبیک گویی به ندای امام (ره) است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به تعطیلی ۹ هفته‌ای نمازجمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: نمازجمعه بزرگ‌ترین حلقه بین رهبری و نظام با مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسائل مذهبی گره خورده با سلامت مردم است، بیان کرد: اهالی مسجد می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی نظام سلامت را رعایت کنند و بیش از همه پایبند به این دستورهای بهداشتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز