خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر رشت بررسی شد؛

برنامه های فرهنگی مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۴۵

یکصد و دهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر رشت به ریاست فاطمه شیرزاد با دستور بررسی برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در این جلسه اظهار کرد: سپاه پاسداران مثل همیشه در مقابله با ویروس منحوس کرونا در خدمتگزاری به مردم خوش درخشید و اقدمات جهادی فراوانی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره در بحران های مختلف نظیر سیل، زلزله و ...در کنار مردم بوده است افزود: محرومیت زدایی یکی از دستاوردهای بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به بازگشایی مجدد پارک های سطح شهر رشت بیان داشت: شهروندان همچنان از ترددهای غیر ضروری در معابر عمومی خودداری کنند و خانواده‌ها از تجمع و حضور در پارک ها و استفاده از وسایل بازی اجتناب کنند.
 
شیرزاد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن گفت: برنامه های فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان بدون تجمعات مردمی و به صورت مجازی برگزار می شود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شهر رشت رنگ و بوی رمضان خواهد گرفت.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت به ضرورت مشارکت همکاری حوزه های فرهنگی شهرداری با هیات‌های مذهبی و فرهنگی در  اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: دعای روزانه مناجات های افطار و سحر در ماه مبارک رمضان از تلویزیون های شهری پخش خواهد شد.
 
وی با تاکید بر آذین بندی شهر در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت المان های متناسب با ماه مبارک رمضان را در نقاط مختلف شهر جانمایی می کند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت به برنامه های پیشنهادی سازمان فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه فصل مهربانی در قالب ۳۰ قسمت با موضوع بررسی آیه‌ای از قرآن کریم توسط کارشناسان مذهبی، برنامه با خدا تا خدا"، شهر باران شهر قرآن مناجات خوانی در شب‌های قدر مسابقه کتابخوانی برای خانواده ها، برگزاری مسابقات شطرنج آن لاین با مشارکت هیات شطرنج شهرستان رشت و ...  از جمله برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز