خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهرستان انجام شد؛

کلنگ‌زنی‌ ساخت پنج واحد مسکن مددجویان در آستارا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۶۴

کلنگ‌زنی‌ ساخت پنج واحد مسکن مددجویان در آستارا توسط مسئولان شهرستان انجام شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، با حضور فرماندار آستارا، امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس بهزیستی شهرستان پنج واحد مسکن مددجویان در بخش لوندویل شهرستان آستارا کلنگ زنی شد.

فرماندار آستارا گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف باید در اولویت کار مسئولان باشد و سپاه با همکاری بهزیستی و کمیته امداد با ساخت واحدهای مسکونی، قدم موثری در رفع محرومیت برداشته است.

حسن رستم‌زاد اضافه کرد: رسیدگی به محرومان جامعه و ارتقای وضع معیشت آنها از آرمان ها و اهذاف انقلاب اسلامی است و تلاش در این راستا باید چشمگیر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: هر واحد به مساحت ۵۰ متر مربع و در مجموع با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ظرف چهار ماه در روستاهای خلیله سرا، کوته کومه، سیبلی و سهراب محله ساخته خواهد شد.

سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: در ساخت این واحدها بسیج سازندگی سپاه، اداره بهزیستی و خیران آستارا مشارکت می کنند و تا پایان سال جاری چهار واحد دیگر نیز ساخته خواهد شد و تعمیر ۱۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار سپاه این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز