خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی:

تشویق کارکنان به اقامه نماز از وظایف مدیران است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۷۷

نماینده ولی فقیه در گیلان تشویق کارکنان به اقامه نماز را از وظایف مدیران دانست و بیان کرد: اگر مدیر یک اداره سر وقت در نماز حاضر شود، زیرمجموعه نیز حضور پیدا می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تجلیل از مدیران، دبیران، ائمه جماعات و خادمان نماز دستگاه های برتر استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز با اشاره به اینکه تشویق کارکنان و کارمندان به نماز بهترین امر برای یک مدیر است اظهار کرد: توجه به بندگی خدا و نماز بسیار مهم است.

وی بر بیان برنامه دستگاه در امر توسعه و ترویج نماز تاکید کرد و افزود: اعلام برنامه های انجام شده در توسعه و ترویج نماز موجب تبادل تجربه بین دستگاه ها می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه مامور به انجام رسالتی هستیم که پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند، تصریح کرد: رسالت مهم انبیا این است که مردم را از پیروی طاغوت دوری دهیم و بنده خدا کنیم.

آیت الله فلاحتی، تشویق کارکنان به اقامه نماز را از وظایف مدیران دانست و بیان کرد: اگر مدیر یک اداره سر وقت در نماز حاضر شود، زیرمجموعه نیز حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: اگر نظام اسلامی نتواند در تشویق مردم به امر نماز موفق باشد روبه افول می رود بنابراین نظامی موفق است که بتواند بنده ساز باشد.

تقدیر ۲۲ دستگاه برتر گیلان در امر ترویج نماز

مسئول ستاد اقامه نماز گیلان نیز در جلسه مذکور به بررسی عملکرد ۷۵ دستگاه استانی و ۴۰۰ واحد شهرستانی در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲ دستگاه تقدیر ویژه شدند، ۲۹ دستگاه دارای عملکرد خوب بودند، ۱۴ دستگاه عملکرد متوسط دارند و ۱۰ دستگاه ضعیف هستند.

حجت الاسلام سید ابوطالب حجازی به اقامه نماز در بسیاری از مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: ۲ هزار مورد در مدارس گیلان نماز اقامه می شود.

نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به وجود ۸۷۹ نمازخانه مستقل در مدارس استان اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۵۱۴ مدرسه دارای نمازخانه کلاسی هستند.

حجت الاسلام وحیدی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان نیز در جلسه مذکور از برگزاری سه دوره آموزشی برای مدیران، کارکنان و خانواده های این سازمان در امر توسعه و ترویج نماز خبر داد و گفت: روزانه حدود ۲ هزار نفر در اقامه نماز جهاد کشاورزی گیلان شرکت می کنند.

کیمیا تنهایی معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به گردشگرپذیری استان، اظهار کرد: آماده سازی نمازخانه های بین راهی از موضوع های مهم در امر توسعه و ترویج نماز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز