خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دریادار شفقت مطرح شد؛

تجلیل فرماندار رشت از عملکرد رضایت‌بخش بیمارستان نداجا در درمان بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۲۷

فرماندار رشت با تجلیل از همکاری ستودنی نیروی دریایی ارتش با ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: عملکرد بیمارستان ولیعصر(عج) نداجا در درمان بیماران کرونایی بسیار موثر و رضایتبخش بود.

به‌گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در دیدار با امیر دریادار شفقت‌فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا ضمن تبریک مجدد روز ارتش، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت همواره در پیشبرد امورات عمومی شهرستان رشت همکاری و همراهی خوبی با مسئولان استانی و شهرستانی داشته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی فعال و موثر نیروی دریایی ارتش در بحران برف و برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: در بحران کرونا نیز شاهد درخشش خدمات این نیروی راهبردی در سطح شهرستان رشت بوده ایم.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه کمک های نیروی دریایی ارتش در زمینه پشتیبانی از ستاد مقابله با کرونا و صدعفونی معابر ستودنی است، افزود: بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) نیروی دریایی ارتش در شهر رشت با ارائه خدمات رضایتبخش به شهروندان، نقش موثری در درمان بیماران کرونایی و مدیریت این بحران در سطح شهرستان ایفا کرد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) شهر رشت نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مجموعه ارتش متعلق به مردم است و همه ظرفیت خود را در راستای صیانت از امنیت و آرامش آنان به کار می‌گیرد، گفت: یکی از وظایف اصلی نیروهای نظامی و ارتش بعد از تامین امنیت در جامعه، مردم یاری و کمک به حل مشکلات و بحران ها است.
 
دریادار آریا شفقت رودسری با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش در زمینه مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرستان رشت، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار تلاش های عزیزان زحمتکش حوزه بهداشت و درمان، از طریق استفاده از ظرفیت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) نداجا توانست سهم موثری در درمان بیماران کرونایی ایفا کند و طبق بازخوردها عملکرد رضایت بخشی در این زمینه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه پزشکان نیروی دریایی ارتش علاوه بر ارائه خدمات در بیمارستان ولیعصر(عج) ، جهت کمک به درمان بیماران کرونایی به سایر مراکز درمانی شهرستان نیز اعزام شدند، افزود: نیروی دریایی ارتش علاوه بر کمک های درمانی در زمینه پشتیبانی خودرویی و گندزدایی و ضد عفونی معابر جهت پیشگیری از شیوع کرونا نقش آفرینی کرد.
فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) با تاکید بر اینکه از هیچ کمکی در جهت پیشبرد امورات عمومی مردم دریغ نخواهیم کرد، ابراز امیدواری کرد: دستگاه های دولتی در کنار نهادهای نظامی استان و شهرستان بتوانند با  انسجام و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در کنار همکاری مردم، شرایط مطمئن تری را در زمینه  مدیریت بحران کرونا در سطح شهرستان ایجاد کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز