خبرگزاری کار ایران

قانع خبر داد:

اجرای موزیک‌های شاد در روزهای کرونایی توسط شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۴۹

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از اجرا و برگزاری موزیک‌های شاد و مورد علاقه مردم در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت گفت: یکی از اقدامات و برنامه‌هایی که شهرداری رشت در روزهای کرونایی قصد دارد برای در خانه ماندن شهروندان از آن بهره بگیرد و مردم را به حضور و ماندن در خانه های‌شان تشویق کند، استفاده از ظرفیت گروه موزیک است.

علیرضا قانع افزود: این گروه از امروز با حضور در مجتمع های مسکونی مختلف مناطق پنجگانه شهرداری رشت با اجرای برنامه های شاد و متنوع ضمن بالا بردن روحیه شهروندان، سبب خواهد شد که آنها دوران خود قرنطینگی را بهتر و آسانتر سپری کنند.

وی افزود: همچنین گروه موزیک شهرداری رشت در مناطق مختلف سطح شهر مستقر خواهد شد و برای شهروندان برنامه های جذاب و جالب توجه اجرا خواهد کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ادامه داد: اقدامات این گروه موزیک در جهت اجرا و تحقق شعار “در _ خانه _ می مانیم” برای قطع زنجیره انسانی انتقال کرونا و حفظ سلامتی مردم و بالا بردن روحیه شادابی و نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.

گفتنی اینکه گروه موزیک شهرداری رشت در طول سالهای گذشته به یک گروه منسجم و برند معروف شهر رشت تبدیل شده و با اجراهای موفق خود در برنامه‌های مختلف شهری همراه و همپای شهروندان این شهر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز